سه‌شنبه، اسفند ۰۱، ۱۳۸۵

یاد یار مهربان آید همی



وقتی دستام خالی باشه
وقتی باشم عاشق تو
غیر دل چیزی ندارم
که بدونم لایق تو
دلمو از مال دنیا
به تو هدیه داده بودم
با تموم بی پناهی
به تو تکیه داده بودم
هر بلایی سرم اومد
همه زجری که کشیدم
همرو به جون خریدم
ولی از تو نبریدم
هر جا بودم با تو بودم
هر جا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا
همه جا به تو رسیدم
...
اگه احساسمو کشتی
اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت
به غریبه سر سپردی
بدون اینو که دل من
شده جادو به طلسمت
یکی هست اینور دنیا
که تو یادش مونده اسمت
...
هر بلایی سرم اومد
همه زجری که کشیدم
همرو به جون خریدم
ولی از تو نبریدم
هر جا بودم با تو بودم
هر جا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا
همه جا به تو رسیدم
.............
دلم برای صدات،وقتی آهنگاشو زمزمه می کردی تنگ شده

۵ نظر:

ناشناس گفت...

in comment male postiye ke up nashod wali wase man khoondanesh.
inam harfe dele man:

می روی و مژگانت
فتنه ها می انگیزد
می روی و می ریزی خون خلق و می دانی
خدا منو قربونت کنه ایشالا
قربون چشمونت کنه ایشالا
کجا می ری خانومی
ترسم بری و بمونی
دین و دل به یک دیدن
باختیم و خر سندیم
در قمار عشق ای دل
کی بود پشیمانی
خدا منو قربونت کنه ایشالا
قربون چشمونت کنه ایشالا
کجا می ری خانومی
ترسم بری و بمونی
ذاهدی به می خانه
سرخ و رو ز می دیدم
گفتنمش مبارک باد
بر تو این مسلمانی

ناشناس گفت...

بعد از بلند زمستان نخستين بنفشه را می بينی ! شايد در گذری سنگی به شکل قلب ببيني و در شبی از شبهای بهار صدای بلبل بشنوی ! آری افسون بهار به دور تنت مثل عشقه پيچيده جادو شده ای رفيق جادوی عشق بهارت عاشقانه
az tarafe niloofar

ناشناس گفت...

salam,azadeh chera update nemikoni????

ناشناس گفت...

salam,bazam man! chera up date nemikoni????enghad ke tanbal nabodi?!
montazeram

Sheytun گفت...

_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*####*
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############*
____#################################*
______###########يک قلب پاک#############
_______#############################
________###########################
_______ __###از تمام معابد جهان زيباتر است # ##
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###من آپیدم یه سر بزن