سه‌شنبه، اردیبهشت ۲۸، ۱۳۸۹

آقایون محترم



یه آقایی میگفت: شما خانوما هر چی‌ دوست دارید بگید.موقع حرف زدن هم لازم نیست زیاد فکر کنید،چون به هر حال آقایون به حرف شما گوش نمیکنن.تو همون لحظه‌هایی‌ که شما دارید فکر می‌کنید که چه جوری نظرتون رو بگید و قشنگ حرف بزنید و فکر می‌کنید که آقایون دارن سرا پا به حرفتون گوش می‌کنن،آقای محترم مخاطب داره به این فکر می‌کنه که چه جوری مخ شما رو بزنه یا داره نقشه اینو میکشه که به چه بهونه به یک لیوان مشروب دیگه دعوت تون کنه،که بتونه هر چی‌ سریع تر به رخت خواب ببردتون


آقایون محترم،لطفا از خودتون دفاع کنید و واسه دل خوشی‌ من هم که شده یه چیزی بگید چون حرف این بابا بد جوری تو اعصابمه

۹ نظر:

خودم گفت...

دفاعی نیست
خیلی راست گفته
بهش افتخار میکنم که جرأت گفتن حقیقت را داشته.

Elias گفت...

جالب که ما چقدر می تونیم متفاوت فکر کنیم و چقدر جالبتره که خیلی ها فکر می کنن که افکارشون آیه ی مقدس و حرف خود خداست و همه باید دم به ثانیه ایمان بیارن.

فکر می کنم که حداقل یه نفر رو بشناسم که اینجوری نیس..

یک نظر گفت...

اون کسی که این حرف رو زده براش خانوم یا آقا فرقی نداره !
دوستای اینجوری خودم دارم،فقط برای اینکه در مقابل حرفات کم نیاورده باشه حین صحبت در فکر جور کردن یه داستان قوی تر میگرده نه اینکه به حرفهای من گوش داده باشه و .....
----------
1 - هنر خوب شنیدن و خوب دیدن کار آسونی نیست .
2 - اتفاقا یکی از راههای مخ زنی همین خوب شنیدنه نه نمایش اون
3 - از دختری که بخواد با مشروب بیاد تو رخت خواب اصلا خوشم نمیاد،چون دخترا مشروب نخورده بیهوشن و اینجوری همه کارا میفته گردن من (چشمک)
---------------------
پ ن (شخصی) :
پس خواب دیشب من ، نشون از یه پست اینجوری بوده .....

سه نقطه ... گفت...

به اون حضرت آقا بفرمایید کافر همه را به کیش خود پندارد.
این چه سفسطه و استدلالیه که اگر چند تا آقا یا خانم برفرض یه مدلی هستن پس نتیجه می گیریم که همه آقایان یا خانم ها شامل اون میشن.

از شما بعیده آزاده خانم که این حرفا بیاد رو اعصابتون.

یک نظر گفت...

البته یه طرفه به قاضی نروید ، جملات زیر بیانات دو خانم در ذهن مبارک است حین صحبت آقا :

خانم الف ) وقتي داري حرف ميزني، بهت لبخند ميزنم. نه اينكه لذت ميبرم يعني اينكه عزيزم خيلي احمقي كه خيال مي كني حرفاتو باور كردم، يعني كه عزيزم خيلي احمقي خيال ميكني دفعه اوله كه اين حرفا رو دارم ميشنوم. سعي كن دروغاي دسته اول بزني و....

خانم ب )یعنی اینکه عزیزم کی دهن گشادتو میبندی و به این اراجیف پایان میدی همچین دم از عشق و عاشقی میزنی گاهی ما هم باور میکنیم یکی دوستمون داره اما همیشه باید یادمون باشه که آخرش یا موقعیت نداری یا میخوای بری خارج یا مامانت نمیذاره یا من لیاقت بهتر از تورو دارم یاسرطان داری یا سالی یکبار تبخال میزنی یا ...... پس ببند خواهشا و کمتر فیلم بازی کن.این دو روز عمر ارزش این همه شارلاتان بازی رو نداره و...

پ ن ) نهایت امر اینکه من یک ایرانی هستم و با اینکه دروغ در دین من یک گناه بزرگ به شمار می آید ، لاکن اگر این هنر را نداشته باشم تا آخر عمر بی پول،بی سواد ، بی کار ، بی زن(دوست دختر) ، بی عرضه و هزار تا بی دیگر خواهم بود .

ناشناس گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

جواب نظر "خودم":ممنون از دفاعی که نکردید، که به نظرم یک جور اعتراف بود.اما اینکه این طرز فکر یا این عمل قابل افتخار است یا نه،برای من جای سوال دارد.در ضمن،نام مستعار "خودم" کمی‌ بقیهٔ خوانندگان را به شک میاندازد که آیا منظور خود من هستم، یا خود اون آقایی که این حرفهارو زد

جواب نظر الیاس: آقا الیاس عزیز،ممنون از نظرتون.متاسفانه لینک پشت اسم شما من را به وبلاگتون وصل نکرد

جواب نظر اول یک نظر:با شما هم عقیده هستم که خیلی‌ آقایون و خانمها اینطوری هستند و در مورد نکات ۱ و ۲ به موضوع‌های ظریفی‌ اشاره کردید که نشان این است که شما خانومها را خوب می‌شناسید(چشمک)در مورد نکتهٔ شمارهٔ ۳، البته که نظر شخصی‌ تان بود، اما همهٔ خانومها هم بعد از خوردن مشروب نمی‌‌خوابند(چشمک)امیدوارم خواب دیشب تان خیر باشد.متن این پست که هیچ خیری درش نبود

جواب سه نقطه: من با شنیدن نظر اون آقا دیگه سعی‌ کردم هیچ حرفی‌ نزنم.چون به قول خود ایشان،فلسفهٔ وجودی مردانه‌شان دست و پایشان را می‌بست و نمیتونستند به حرف‌های من گوش کنند.این بود که حتا حیفم اومد بگم: پس با این طرز فکرت،گم شو بااا.شنیدن این حرف و هم صحبت شدن با این آقا بیشتر برام بر خورنده بود.و اینکه نتونستم جوابی بهش بدم، باعث شد که بعدش از حرفش عصبانی‌ باشم

جواب نظر دوم یک نظر:من هم اعتراف می‌کنم که خیلی‌ خانوم‌ها را می‌‌شناسم که وقتی‌ به اصطلاح به حرفهای آقایی گوش میکنند،این جور جملات از ذهنشان می‌گذرد.و خوب این ربط دارد به کلهٔ کثیف و هنر نداشتهٔ خوب شنیدن

در مورد پی‌ نوشت شما: من با اینکه ایرانی‌ هستم اما هنوز امید دارم که حرفتان درست نباشد و معتقدم صداقت در نهایت امر و رابطه‌های سالم بین افرادی که سلامت روانی دارند،همیشه پیروز است.دروغ گفتن اگر هنر باشد و عدم آن باعث کلی‌ "بی‌" شدن ،این به خرابی فرهنگ ربط دارد و در مورد جوامع‌ای که در آنجا قانون جنگل حاکم است و بحث بحث بخور تا خورده نشوی،همان بهتر که انسان در روابط عاطفی سفره دلش را برای کسی‌ باز نکند.بازار هم که مقوله دیگریست

در ضمن:نظر حذف شدهٔ بالا نوشتهٔ خودم بود،که از بس اشتباه تایپی داشت،مجبور شدم پاکش کنم

ناشناس گفت...

http://www.youtube.com/watch?v=Ssk_c_vnRds

az daghigheye 4

ناشناس گفت...

http://www.zananeha.com/archives/2010-12/002991.html