شنبه، اردیبهشت ۲۹، ۱۳۸۶

مرد متولد خرداد دو زن دارد


اینکه طالع بینی ها چقدر درست می گن مهم نیست
مهم اینه که پیچک بی اعتمادی اومده و پیچیده به تمام بدن من
می توانم فکر کنم که تمام پیامبر ها از ابراهیم و نوح و الیاس و دانیال گرفته تا عیسی و محمد همه آدم های ساخته خیال ما هستند.می سازیمشان،گنده شان می کنم،پیروشان می شویم،حتی می پرستیمشان.گاهی خود خدا را هم می سازیم و می پرستیم و پیشش دعا می کنیم که دنیا های خیالی ما را از بین نبرد
زندگی خیالی
عشق خیالی
رابطه های خیالی
ایمان خیالی
خدا و پیغمبر خیالی
...
این خیال ما خوب می تواند بدون وزن بلند/بالا پرواز کند
اما ما زمینی هستیم. و ساختن زندگی های خیالی فقط نوعی نپذیرفتن بی عرضگی مان است
...
زندگی یعنی من
زندگی یعنی تو
بیا پایین با هم زندگی کنیم

خواستم خواهر بزرگ ترت باشم وکمکت کنم از این زندگی ساخته خیالت رها شوی من خودم مدتها در خانه های ابری این دنیا زندگی کردم
از تو ناراحت نیستم.از اول هم دوستت داشتم و نگرانت بودم چون کوچک و ضعیف بودی.حتی خواستم مواظبت باشم.خواستم از تجربه هایم بگویم. رو راست نبودن مرد من نگذاشت
مثل همیشه فرصتی برای حرف زدن به من داده نشد.و باز هم از حیای بیش از حد من سوء استفاده شد
خیانت را نمی بخشم.و حماقت را

خسته گی من کافی نبود؟!بی اعتمادی ام هم بهش اضافه شد
اینها را چطور می خواهند این پیامبران درست کنند،نمی دانم

۲ نظر:

ناشناس گفت...

یک دوستی داشتم که می گفت قوی ترین دخترهائی که می شناسی و یا ادعا می کنن یک کم تحویلشون نگیر . همچین منت کشی می کنن که نگو....

ناشناس گفت...

eb dare harfi bezanam?akhe mitarsam fek koni mikham baz shuru konam.man kheili in yetike talebini ro ghabool daram,va cheghad to ghashang gofti payambaraye khialie mano.shayad payambare vagheyi hichvaght masum nabude,shayad asan hichvakht payambar nabude,be nazaram uni ke eshtebah mikoneo jorate goftanesho dare kheili payambar tare.vay azade!vase un delam tang nemishe vali vase tovo harfat chera.danial narahat mishe bebine baz harf zadam vali man nemitunam harfamo nigar daram, gholombe mishe bad mikone to delam boo taaffon migire.midunam to kalame kalameye harfamo mifahmi.vaghean ehtiaji be payambar nadarim, faghat yeki ke betune hamin payin be harfash vafadar bashe.
movazebe khodet bash azizam,bebakhshid ke baz peydam shod,inaro khundam harfam umad dge
:*******