دوشنبه، آبان ۱۵، ۱۳۸۵

همه چیز رو به راه است


تخم که حرام باشد،شعور تابع منفی ایکس به توان سه را با شیب خط زیادی طی می کند ، در طویله باز می شود و هر جور حرف مفدی بیرون می ریزد

شاید اینبار بد باید زمین می خوردم.یا تو می خواستی که زمینم بزنی اما به کوری چشم تو حال من خوبه
یک ماه پیش بهت گفتم که اینبار به تو اعتماد نمی کنم و برای بلند شدن دست تو را نمی گیرم.به عصای شکسته تکیه کردن خریت است.من شاید مجنون باشم اما خر نیستم
من از فمینیست احمق بودن خسته شدم.اشکال کار همین جا بود(و شاید چند جای دیگر)کور و کر نیستم و هنوز جدول ضرب را از برم

۷ نظر:

ناشناس گفت...

aslan: Shireeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

ناشناس گفت...

shir nist agha aslane aziz.
azadas.
gheir az in ham azash tavagho nabood.man az avalesh ham midoonestam
faghat in azie azize ma ,yekam khodesho aziat mikone

ناشناس گفت...

هيچ مرد يا زني ارزش گريه هاي تو رو نداره چون اگه داشت
باعث اشک ريختن تو نمي شد.

ناشناس گفت...

بدترين نوع فراق زماني هست که کسي رو که دوست داري در کنار خودت داشته باشي ولي بدوني هيچ وقت نمي توني مالکش بشي.

ناشناس گفت...

هميشه اشخاصي وجود دارند که تورو ناراحت کنند ولي تو نبايد اميد و اطمينانت روبه همه از دست بدي...فقط براي دفعه ديگه حواست رو جمع کن که چه کساني قابل اعتماد هستند

ناشناس گفت...

و حالا دیگه چیزی نیست / ولی تو همین نبود چیز هایی بود /تو حالا آزاده هستی ......

ناشناس گفت...

yek bare dige beri o yek kari bokoni ke bekhay injoori khodet va ma ro azyat koni, man midoonam va to
har jaye donya bashi miyam va oon 2 ta too gooshiyi ke gofti ro khodam behet mizanam