چهارشنبه، دی ۱۳، ۱۳۸۵

این زندگی من است؟



فکر اینکه تا چشم کار می کند هفته ها،ماه ها،سالهایی را که هیچ انتظاری،هیچ نویدی،روشنشان نمی کند باید پشت سر هم ردیف کنی،نفسم را بند می آورد.گویی دنیا بی آنکه خبر بدهد،مرده است.این دلتنگی نمی دانم چه نام دارد
مدتیست با پا های سست و بی حال خود را می کشم.در سینه ام ماهها و خورشید ها می چرخند.گاهی سر شار از شادیی کودکانه می شوم.در عالم خیرگی ناشی از شادی بهش گفتم:"دلم برایت تنگ می شود که اینطور بی قراری می کنم و اینقدر سراغت می آیم"از غیبتش رنج می برمحضور او لازم است تا به نیازی که به تو دارم پی ببرم
بگذار این شادی همچون آب آبشارها مرا ببرد
او دور از من میاید و می رود در حالی که تمام سعادت من،حتی هستی من می تواند در دستهای او باشد.دلبستگی ام به او چقدر وابسته ام کرده است

خواهان آن نیستم که او هم به من احساسی همین قدر قطعی داشته باشد.برایم کافیست که رفیق مورد ترجیح قرار گرفته او باشم

در دنیا چیزی بهتر از این به فکرم نمی رسد که خودم باشم و او را دوست داشته باشم

۱۰ نظر:

ناشناس گفت...

man hasoodam

ناشناس گفت...

ایجاد حسادت در دیگران کاری ساده است .
نه موفقیت و پیروزی

ناشناس گفت...

azadeh!ino baraye ki neveshti?dari chi kar mikoni?az khodet khabari nemidi.yeho az in chiza mikhoonim azat. baba kheili vaghte azat bi khabaram.
to baz rafti be ye adame bi ehsas gir dadi na?
ya hamoon ghablias ,va to intor tasmim gerefti ke vaziate jadid ro ghabool koni?
daram az konjkavi mimiram.
az khodet sari khabar bede!

ناشناس گفت...

نی نقش چين نه حسن فرنگ آفريدن است
بهزادی دست تو زدنيا دست كشيدن است
(اگر نقاشی ام خوب بود ،از دنيا دست می كشيدم!)

ناشناس گفت...

چقدر مطمئنی که بهتر از این به فکرت نمی رسه ؟؟
خواهان آن نیستم که او هم به من احساسی همین قدر قطعی داشته باشد.برایم کافیست که رفیق مورد ترجیح قرار گرفته او باشم.
(یک بار دختری به من همین حرف رو زدش بد جوری خورد تو ذوقم چون از دختر
های ضعیف خوشم نمی آدش )
از کل این پست که نه ! ولی از این قسمتش بد جوری حالم خراب می شه !

ناشناس گفت...

دلم گرفته است که سطری بنویسم از دلتنگی دل ! کاشکی دلتنگی هم نام کوچکی داشت ....

ناشناس گفت...

sango ba pa mizanan!
sango part mikonan!
ba sang shishe mishkanan!

wali asheghesh nemishan!
nemishan, moshkele to in bood yadet rafte bood!

ناشناس گفت...

ASLAN: salam Azadeh jan. mibinam safar vajeb shodi . doa mikonam in term saritar tamum she ke saritar beri. yekam halet ja biad. fadat Aslan

ناشناس گفت...

از پسر هایی هم که برا دختر ها کلاس می زارن حالم به هم می خوره ... هر کی می خواد باشه .همین طور کسایی که با دست پس می زنن با پا پیش می کشن..... )

ناشناس گفت...

azi joon baz dari menat mikeshi?
baba to ke in hame khastani hasti!
chera oonayi ke dooset darano doost nadari?chera khodeto azyat mikoni baba?asabamo khoord mikoni!man ke mishansamet.baz hatman rafti soraghe ye bache, ke na toro mishnase,na mikhad beshnase, na age bekhad mitoone ke beshnase!dobare ye modat bechasb be in hala.khodeto jer bede.ta dadedo dar biyare.
ah
adam nemishi

ps:aghaye mohtarami ke azi mikhad dooste morede tarjihesh bashi!AZADEH faghat yekdoone too donya hast.hamooni ke ba oon gooshto poost,mishine jolot va bahat harf mizane.ooni ke mikhad lebase roohesho vasat dar biare.age eshghi too kare,eshghesh ro bepazir ke saret kolah mirehaaaa!