شنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۸۴

استفاده ابزاری


تو کلاس رفع اشکال ریاضی دانشجویی که واسه رفع اشکال اومده بود شلوار راه راه رنگارنگی پوشیده بود.به دوستم گفتم

این دیگه چیه این پوشیده.اینکه ما داریم رشته طراحی مد می خونیم .دلیل نمی شه که هر چیزی بپوشیم-
خوب خودت جواب خودتو دادی که.رشتمون توجیح خوبیه برای اینکه هر چیزی بپوشیم.حالا زیاد هم بد نیستاااااااا-
بعد خودش با یه شیطنت خواص غیبت های زنانه خندید
به هر حال من هیچ وقت یه همچین چیزی نمی پوشم-
هیچ وقت نگو هیچ وقت.شاید مجبور شی-
عمررررررن.این شلوار؟! عمرررررررن-
اوووووووم....مثلا اگه تو یه سیرک یه کار خوب با یه حقوق خوب بهت پیشنهاد کنن چی-
یه کم فکر کردم و یه لبخند زدم به نشانه تسلیم شدن
دیدی!هیچ وقت نگو هیچ وقت-
................................................................
خدا رو شکر که به من یه همچین شغلی هیچ وقت پیشنهاد منیشه.چون من یه کم چاقم. واسه این کارها زن باید لاغر باشه
بعد یاد فیلم هایی افتادم که قبلا از سیرک های آلمان داشتم.زن ها...هر چی فکر کردم یادم نیومد که تو سیرکی زنی رو با یه همچین لباسی دیده باشم
اصلا زنها که نباید/اجازه ندارن لباس پوشیده بپوشن.زن باید لاغر باشه و لباسش تا جایی که میشه پارچه کم مصرف کرده باشه
ای خدا بگم چی کارتون کنه ای مردها! که همه قانون ها(باید-نبایدها) رو شما گذاشتین

هیچ نظری موجود نیست: