چهارشنبه، مهر ۱۲، ۱۳۸۵

خوش آمدی به خانه دل


بعد از شش ماه به نیم رخ من سر زدی.بالاخره یادت افتاد که من هم هستم.بالاخره یادت افتاد که خدا رو خوش میاد اگه گاهی سراغی از من بگیری.بالاخره صدامو شنیدی.هر چند که ناله هایم را هیچ وقت نشنیدی.عیبی ندارد.شاید من از تو توقع زیادی داشتم.که حتما همین طور است.خودت زندگی شلوغی داری.مسلما توقع زیادیی است که بخوام من رو هم به زندگیت راه بدی.هر چند که من هیچ وقت نخواستم حتی با ذره ای از مشکلاتم وارد زندگی تو بشم.و اگر گاهی درد دلی کردم فقط خواستم از من و زندگی من کمی بیشتر بدانی.شاید برایت مهم باشد/مهم باشم.که اینطور نبود.من تند رفتم.شاید این اشتباهم بود که فرار کردی
آمدنت را جشن می گیرم
قدم رنجه کردی.منت سرم گذاشتی.خوش آمدی گلم
جشن می گیرم.هفت آسمان نورانی شده.از آنجا تا اینجا ،گل زیر پاهات ریخته.خوش آمدی

حرفهای من تکراریست.می دانم.کلامم تلخ است
من تموم قصه هام قصه توست
اگه غمگینه اون از غصه توست

نیم رخ،نیمه رخ من است.خانه اینترنتی من.که همه اینجا خوش آمدند
اینجا یک روزی خیلی خصوصی بود.بماند که من هیچ وقت هیچ چیزی از هیچ کسی مخفی نکردم.و خواستم از تو هم هیچ چیز پنهان نماند.اما تو نخواستی چیزی بدانی
بعضی ها اینجا میایند چیزی می خوانند...اما چون من برایشان مهم نیستم یا من را نمی شناسند و نمی خواهند بشناسند میروند و دیگه هم پیداشان نمی شود
بعضی ها فقط اینطوری از من خبر دارند
بعضی ها اینطوری زندگی منو دنبال می کنند.آخه می دونی،این روز ها همه گرفتارند.وقتی برای دوستانشان ندارند.اما کمی معرفت دارند که اذیتشان می کند و مجبور می شوند گه گاهی روی آدرس بلاگم کلیک کنند.شاید هم چون یک روزی ادعای معرفتشان شده حالا گرفتار کلام خودشانند
بعضی ها با کنجکاوی بیشتری زندگیم را دنبال می کنند.همه چیز را زیر و رو می کنند.گاهی بعضی از نوشته ها را چند بار می خوانند.گاهی فضای خالی بین خط ها را هم می خوانند شاید چیز بیشتری بفهمند.گاهی کلافه می شن و سراغم میان و ازم توضیح می خوان
بعضی ها خیلی بیشتر از این حرفها لطف دارن.پا به پای من میان.با من شاد میشن.با من غصه دار می شن.دل تنگ میشن.کتک می خورن.زجر می کشن.گریه می کنن.زنده می شن.با من زندگی می کنن
من همه شان را دوست دارم

کمی اینجا غریبی.می دانم.چند تا از دوستامو معرفی می کنم
من برای اینها می نویسم
شمع کم سوی من:کیارشم.که خیلی برام عزیزه.ازش کم خبر دارم.خوب کم سوست.اما همیشه هست.حتی وقتی نیست.جایی ته ته قلبم.تکه ای از زندگیم.تکه ای وجودم.دو دوره با هم زندگی کردیم.بار اول به اجبار رفت و بار دوم به اختیار.اما من می دانم همیشه هست.این را شمعی که همیشه در جاشمعی چوبیی که به من داده بهم گفته

جادوگر:نیمه دیگر من است.افشین.یک سالیت که با من زندگی می کند.حواسمان نبود که به هم وصل شدیم.حالا رفتن غیر ممکن شده و ماندن معما.اما ما خوب می دانیم که زندگی را نباید سخت گرفت.و با همیم چون خوب می دانیم که نبودن دیگری تعریف نشده است

ناهید:مامانم/دوستم.که بوی همه خوبی های دنیا را می دهد

نیلوفر:دوست کم رنگم.که بیشتر از یک سال است زندگیش را ورق می زنم.دلم غش می رود برای دیدنش.برای بیشتر شناختنش

اصلان:برادرم.که از اون دور دورها هم ،انگار که اینجاست.مهربان است و دوست داشتنی

کریستف:تنها دوست آلمانیم که کنجکاو است.عاشق چیز های غریب است.نگران من است.مواظب من است

گاهی هم از روز مرگی ها می نویسم

و دیگه همش تویی.همه زندگیم.یک روز یک اشتباهی شد.من به تو حرفی زدم.و تو اشتباهی به من جوابی دادی و شدی همه زندگی من.فرشته کوچولوی من

خوش آمدی
خیلی وقته من و دوستام منتظر آمدنت بودیم
هر روز...نه ،هر نفس آمدنت را جشن می گیرم

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

salam
khosh behalesh
kash manam yekio mesle to dashtam ke baray omadanam jashne begire
man modathaste ke miam webloget
dost daram khodahafez

ناشناس گفت...

salam
akhe man chika rkonam daram az hassodi mimiram!
khosh behalet toe ke har nafas omadaneto jashne migiran
:D

ناشناس گفت...

man ye zareh ziadi poroam ke fekr mikrdam chejori mishe bahaton ertebat dashte chera ye adress mail inja nabod?

ناشناس گفت...

man ye zareh ziadi poroam ke fekr mikrdam chejori mishe bahaton ertebat dashte chera ye adress mail inja nabod?
harfat harfay khodame,,,,,,,az rozay dor

ناشناس گفت...

سلام،من رو که قابل ندونستی معرفی کنی.
البته میدونی که من چی ازت خواستم(ناشناس)!خلاصه من همیشه وبلاگت رو دنبال میکنم حالا هرجوری میخوای فکر کن ولی فضول نیستم
امیدوارم زندگی آرومی داشته باشی دوست عزیز موفق باشی و فعلاً خدانگهدار

ناشناس گفت...

نوید عزیز
آدرس ایمیل من، تو پرو فایلم همیشه بوده. خوشحالم کردی.از کامنتت ممنون.از محبتت ممنون.از اینکه مرتب اینجا سر می زنی ممنون.این هم هر دو ایمیل یاهوم.با رسیدن کوچک ترین خبر ازت خیلی خوشحال می شم
azadehsan@yahoo.de
freieazi@yahoo.de

ناشناس گفت...

نوید عزیز
آدرس ایمیل من، تو پرو فایلم همیشه بوده. خوشحالم کردی.از کامنتت ممنون.از محبتت ممنون.از اینکه مرتب اینجا سر می زنی ممنون.این هم هر دو ایمیل یاهوم.با رسیدن کوچک ترین خبر ازت خیلی خوشحال می شم
azadehsan@yahoo.de
freieazi@yahoo.de

ناشناس گفت...

salam,azade dobare sharj shode,hagh dare,to koli etefaghate mozakhraf omadane ye setareie norani az omaghe asemoni be ghalbesh,bayadam sharjesh kone,khooshhalm ke roberahio,sarehalito boroz midi,ama indafe zaherio sakhtegi na,motmaenan kiarasho afshin khanom gorjio nilofaro aslano kristofo MAN khoshhal mishiom ke to shad bashi,pas alan khoshhalam ke shadi,chon ba ghahghahe shenakhtameto,ba khande dastam dasteto lams kard,khoshiat roz afzon va paidar bashi azi,dostare hamishegit,doste kocholot ama na fereshte.

ناشناس گفت...

in ghadar boghz daram in ghadar darddaram va in ghadr tanhayi ke angoshtam digeh nemineviseh cheghadar ghadam boland tar shod vaghti esmamo mabeyne esmaye digeh didam azadeh golam khaharakam gole man in rozhaye payizi tehran hamaash male tu agar ke khatereyi chon man az payiiz tehran dari yadat mikonam .niloofar

ناشناس گفت...

>>SHABAIE RAFTANE TO...MOIN<<


shabaie raftane to,shabaie bi setarast

bebin ke khateratam,bi to che pare parast

ba har nafas to sine,boghze 2 to gelome

ba harki harja basham,axe to roberome

akh ke cheghad tange delam,baraie on shabamon

kashki ke on eshgh beshine,dobare to delamon

chi mishe bargardi bazam,be rozaie gozashte

havaie paizi chera,to eshghe ma neshaste

shabaie raftane to,shabaie bi setarast

bebin ke khateratam,bi to che pare parast

sepordi ahdemono,bedaste bado baron

mano zadi be tofan,khodet gerefti arom

ghahre to ramo baste,gham delamo shekaste

to in sedaie khaste,yadeto pine baste

gham delamo shekaste

shabaie raftane too.shabaie bi setarst

bebin ke khateratam,bi to che pare parast

ghorobe baz dobare,shab boie entezare

abr to negam neshaste,khiale gerie dare

esme to fariadame,dard to sedam taranast

khandeie aine talkho,bi to por az bahonast

akh ke cheghad tange delam baraie on shabamon

kashki ke on eshgh beshine dobare to delamon

chi mishe bargardi bazam,be rozaie gozashte

havaie paizi chera,to eshghe ma neshaste

shabaye raftane to,shabaie bi setarast

bebin ke khateratam,bi to che pare parast

ناشناس گفت...

nemigam man kojasham,kojaie zendegit,chon cizi ke aian ast che hajat b baian ast,age bodam azam yad mishood,zendegi ye daftarchast,age to ye safhe bashi vaghti mire safhe bad baz az poshte barge kami dide mishi,vaghti 2 safhe azat bardaran dg hich asari az to nist joz ye khatere,eykash mishod to daftarcheie zendegit hokme be name khodaro dashtam,onvaght to hameie safhehat boi azam mimond.

ناشناس گفت...

Salam Azadeh jan. hamuntor ke ghol dadam ino barat minvisam:D : . . .
Moraghebe azize man Aadeh golam bash
Aslan

ناشناس گفت...

بی تو نه بوی خاک نجاتم داد
نه شمارش ستاره ها تسکینم
چرا صدایم کردی ؟
چرا ؟
سراسیمه و مشتاق
سی سال بیهوده در انتظار تو ماندم و نیامدی
نشان به آن نشان
که دو هزار سال از میلاد مسیح می گذشت
و عصر
عصر والیوم بود
و فلسفه بود
و ساندویچ دل و جگر

SepehrDL2 گفت...

سلام به دختر عمه
سپهرم نمیدونم منو یادت هست یا نه ؟
ولی من بهت فکر میکنم .
راستی دارم متهل می شم
به من میل بزن من همیشه هستم
دوست دارم یه عالمه