چهارشنبه، آبان ۰۳، ۱۳۸۵

قلب سنگی تو


روز به روز نرم تر میشم.باریک میشم.له می شم.تا شاید راهی به قلب سنگی تو پیدا کنم
نه!این حرفهای من نیست
اینبار کمی خشک تر
از ناله های خودم خسته ام.از صدای خودم خسته ام.از نوشته های خودم خسته ام
من تو ده متری زمین معلق بودن را دوست دارم.اما تو حتی این سبک بالی خیالی من را هم نمی توانی ببینی.بدن فکر(شاید هم خیلی حساب شده)از قلب سنگیت چهار تا جمله خشک می کشی بیرون و منو از اون ارتفاع ده متری پایین می کشی.این پایین از من چه می خواهی؟زندگی این پایین را دوست ندارم. دور خودم می چرخم.دور دل سنگی تو می پیچم. خسته ام از این چرخ زدنهای بی حاصل
تو از اون آزاده پر شور پیچکی ساختی که فقط دور دل سنگی تو می پیچد
خنده دلم را دزدیدی.سرخی گونه هایم را.دویدنهای کودکانه ام را.صدایم را.برق چشمانم رادیگر چیزی ندارم.از من چه می خواهی

۷ نظر:

ناشناس گفت...

به دیده عاشق بهم بنگر تا تاب و توان دل من را بیابی .......

به گرمی عاشق گرمم کن تا گرمای تنمو بفهمی .....

با صدای دلت صدام بزن تا اسمتو تو صدام بشنوی ....

با چشمهای قشنگت بارها نگاهم کن تا دیده چشمانم را درک کنی ....

و عاشقم باش یک لحظه تا طعم معشوق تو بودن را بفهمم
salam
tamame in roza montazer sms bodam ke ebgi biam
montazer ye off az halet bodam

.........................toam tanham gozAshti

ناشناس گفت...

به صدای دل من گوش کن که صدای عشق عاشقان است

به سکوت تنهاییم نگاه کن که از دوریت سردو غمگین است

من وابسته نگاه توام پس به نگاه من نگاه کن که دلبسته تو است

سالها کجا بودی تا این قلب بی یار من را در گرمای خروشانت به تپش رهنمون سازی

آری دوست دارم تورا ای گمگشته وجودم . ای سیمای من و میراث من و یگانه وجودم و راه

زندگی و آرامش من .................................

ناشناس گفت...

hichjori nemishe peidat kard,in eshghe lanati az zamin doret karde,az zamini ke hameie dostao hameie aziato hameie onai ke aslan bahat khoshk nistani hameie doidanaie kodakanato hameie ghah gahezadanato hameie cherto pert gotanaie khandedareto ahmeie raghsidanato hameie,azade,vase chi,vase ki,cheghad mizari,nemigam akharesh cheghad sod mikoni,migam akharesh oni ke gozashtio bar midari,yer be yer,divoone dari khodeto mizari,hameie chizai ke dashtio gozashti vasat,tamom shodan,alan dari az khodet maie mizai,be labkhandat ghasam arzeshet bish az inasto arzeshesho nadare,azade,dari hameie robahe shazde kocholoro mibari zire soal,to kodome dastanat khondi injorisho,to alan hata khabe bahash bodanam nemibini,khabesho mibini,ama khabe dar rafatnoo pichondanesho,vase chi dari jon mikani,chera bayad pichgoshti besdshe pichak.azade toro khoda ainato bebin,tosh deghat kon bebin chi mibini,moraghebe khode bash,nago hasti ke daram mibinam dari khodeto misoozoni,felan.

ناشناس گفت...

دلم گرفت
خیلی.........
کاش برگردد هرچه گم کرده ای
کاش برگردد که خوب میفهممت
خیلی خوب میفهمم

ناشناس گفت...

هنوز چیزی هست .......

ناشناس گفت...

salam
..............

ناشناس گفت...

salam azize delammm