شنبه، مهر ۲۲، ۱۳۸۵

راحتم کن


تو که نه دلت هوای منو می کنه،نه از اینطور مجنون بودن من خوشت میاد،نه حرفامو می فهمی،نه دوست داری که بفهمی
نه راهی به من نشون می دی برای پر کردن این فاصله
نه خودت حاظری قدمی برداری
بی مهری های تو عادتم شده.به بی خبر بودن ازت هم دارم عادت می کنم
نمی فهمم چه اصراری داری که این ارتباط حفظ بشه؟شاید میترسی شرمنده احساس من بشی؟یا خوب می فهمی که شاید دیگه تو زندگیت کسی نیاد که اینقدر احمق باشه و دیونه تو بشه؟می ترسی بری و دیگه از چشمم بیافتی؟نه عزیزم.من همیشه هستم و می پرستمت
دلم رو ازت پس نمی گیرم.هر چند که تو از اول هم نمی خواستی بگیریش
اگه بری،نمی میرم.اما با اینطور بودنت من را هر روز می کشی

۹ نظر:

ناشناس گفت...

این طور عاشق بودنت رو دوست دارم اما زجر کشیدنت را نمی توانم ببینم.میدانم دوستش داری و این حس تو را زنده نگه می دارد،اما رفتنش آرزوی خیلی از ماست که اینجا خانه دلتنگی هامان شده.کاش راحتت کنه.حالا یا با رفتنش یا با مجنون شدنش.کاش می فهمید.کاش لیاقتش را داشت.کاش شعورش را داشت.خسته شدم از خواندن این زجه زدنهات.تورو خدا مواظب خودت باش.تورو خدا قدر خودت رو بیشتر بدون

ناشناس گفت...

راحتش کن.خسته مان کردی.این بی مهری هات دیگه خیلی داره طولانی می شه.من نمی دونم تو چی داری آخه.خدا شانس بده.من که اگه یه دختر خانمی فقط یک خط برای من اینطور می نوشت،دیوانه اش می شدم.

آزاده جان!تو که کلی جشن گرفتی و گفتی که آقا لطف کردن بعد از این همه وقت قراره اینجا سر بزنند.اصلا میاد؟اگه میاد چرا کامنت نمی ذاره؟مردم از کنجکاوی.چشم من هم به راه موند که این فرشته کوچولو بیاد

ناشناس گفت...

ته چشمات قصه کسالتِ روزهاست....گردهمایی ولوله های کودکانه را گم میکنی در رخوتِ این روزهای راکد.... .... شما دلِ طوفان تبار مرا ندیدید؟.... نگاهم را پشت هرچیزی که دم ِ دست ترین است پنهان میکنم.... باید چاره ای برای بیچارگی این روزهایم پیدا کنم....به طرز فجیعی بی کار شده ام و از نگاه پر از ملامتم فرار میکنم

ناشناس گفت...

salam
to vaghean behesh migi fereshteh kocholo?
to khodet fereshthi,in harfa in chiza faghat az fereshtehast
in akhlaghet ke adam ro mibakhshi az fereshtehast

ناشناس گفت...

azadeh joon.khoshhalam ke oomadi dobare. va baz mesle ghabl zood zood up mikoni.
in fereshte koochoolooye to boodanesh khoobe choon to ro shaaer mikone.ama man naboodanesh ro bishtar doost daram choon dige waghean dare mire too asab.
man ke bavaram nemishe ke ta hala be inja sar nazade bashe.in kheili bimarefatiye.
movazebe khodet bash azizam.man moratab donbal mikonam.azash bishtar benevis(albate age azyat nemishi)
dooset daram

ناشناس گفت...

خواستم چیزی نگم می بینم نمیشه / نه راجع به متن /راجع به انتخاب عکس / البته اینو بدونید که /یا احتمالا می دونید/ انتخاب عکسهای آزاده تو بلاگش همیشه پر مفهوم بوده / من که بیشتره عکساشو با اجازه ایشون ذخیره یا همون سییو کردم /این عکسم پر از معناست / ولی خوب چیکار میشه کرد که بعضی وقتا این معنا ...............

ناشناس گفت...

jawabe farshid:

farshide aziz!un shab ke bad az in hame modat belakahre umad inja, ghol dad ke moratab biyad wa be ghole khodesh:
dige hich neweshteim nakhoonde nemimoone
ama az un rooz kam rang tar ham shode. taghriban azash bikhabaram.fereshte ast dige.parwaz mikone be jahayi ke dust dare wa yadesh mire ke....

ناشناس گفت...

jawabe nawid:
ham fereshtas.ham asemooniye ham koochoolooe
age gheir az in bood mifahmid man chi migam

ناشناس گفت...

jawabe maryam:

maryame aziz,khoshhalam ke doostaye jadidi peyda mikonam.wa khoshhalam ke be inja sar mizani o zendegiye mano donbal mikoni.ba boodane shoma donya ziba mishe.