شنبه، مهر ۰۹، ۱۳۸۴

بلبل های خوش صدا

از اینکه یک بار دیگه 18 ساله شده ام خوشحالم و سرمست
آقای...میگوید:شما پوستتان هلویی است .آقای...میگوید: شما بوی نان محلی میدهید. آقای...میگوید:اگر زن نداشتم دنبال شما میافتادم.آقای...میگوید: حتی نگاه کردن به صورت شما لذت بخش و آرامش بخش است.آقای ...میگوید: شما همان باریکه آفتابی هستید که من به آن دل خوشم وزندگی من از آن گرم است.آقای...میگوید: من از شما هیچی نمی خواهم،فقط من را تنها نگذارید

من می گذارم هرکی هر چی می خواهد بگوید.بلبل های زیبا بخوانید،بخوانید.آواز شما من را مست می کند.آوازتان دلنشین است.من حرفهایتان را باور نمی کنم.ولی شما را به خدا باز هم بگویید

۱ نظر:

ناشناس گفت...

man bolbolam..ye bolbole khoshavaz
ama shayad az on noi ke to migi nabasham...shayadam basham..kesi che midoone...pas barat mikhonam:
agar gham lashgar angizad..ke khone asheghan rizad**mano saghi(...) beham sazimo boniadash barandazim...fadat...30usoon